"The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"







Isnin, 7 September 2009

Semakin bengang dan tertekan


Sudah melebihi 2 bulan aku melalui saat-saat tertekan dengan pelbagai situasi.Kini sudah masuk minggu yang ke 2, bulan ke 3 saat kebengangan yang melanda diri aku..Arrrrgggghhhhhh ingin rasanya aku menghentak setiap penjuru keresahan dalam sudut hatiku agar cepat ianya terlerai...Kadang-kadang ingin juga aku menghantukkan kepala sehingga benar-benar terluka seperti terlukanya perasaan aku ketika ini..Namun apa yang aku boleh buat hanyalah menunggu dan menunggu tentang perjalanan masa yang sering bermain dengan aku...Walaupun jika difikirkan setiap perkara yang terjadi adalah satu pengalaman yang menjadi guru kepada hidupku namun sesekali hati ini berkata jua seakan-akan tidak mampu menerima setiap kisah yang tersangkut..apa boleh buat..."Teruskan semangat perjuangan harmoni"...Aku tetap dengan caraku...Aku adalah aku...Peace Bro...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan